غذا های هپی داگ
درباره غذا های هپی داگ

آیا غذا های برند هپی داگ را میشناسید؟

به طور قطع میتوان گفت که اگر شما صاحب یک سگ باشید به احتمال بسیار زیاد برند هپی داگ و غذا های هپی داگ را میشناسید. هپی داگ از برند های دوست داشتنی و محبوب در بین والدین سگ ها است که همواره محصولات مرغوبی را توانسته است به مشتریان خود ارائه کند. هپی داگ همواره توانسته است غذا های خود را در سراسر دنیا به فروش برساند و از این حیث از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. یکی از دلایلی که اینقدر غذا های هپی داگ دارای محبوبیت زیاد هستند کیفیت فوق العداه محصولات آن هستند.

در ادامه با شما همراه خواهیم بود تا با هم برخی از دلایل کیفیت بسیار بالای محصولات هپی داگ را برسی کنیم.

شما میتوانید این مورد را نیز مشاهده نمایید: آیا غذای خشک برای سگ کافی است؟

برخی از دلایل مرغوبیت غذا های هپی داگ

  • استفاده از مواد اوّلیه با کیفیت

در محصولات کمپانی هپی داگ چه غذای خشک و چه غذای مرطوب هپی داگ از مواد اوّلیه بسیار با کیفیتی استفاده شده است. هپی داگ تمامی مواد اوّلیه مورد نیاز محصولات خود را از شرکت های زیر مجموعه خود تهیه میکند. بعضی از این شرکت ها ممکن است از شرکت های زیر مجموعه کمپانی هپی داگ نباشند اما با این حال سابقه طولانی در این زمینه دارند.

  • کنترل کیفیت غذا

کیفیت غذا های هپی داگ توسط متخصصین با تجربه کنترل شده و در صورت عدم وجود کیفیت کافی غذای سگ تولید شده کنار گذاشته میشود. شاید این موضوع برایتان کمی اغراق شده به نظر بیاید ولی واقعا در کمپانی هپی داگ به این موضوع توجه ویژه ای میشود. این دقت در شیوه تولید را میتوان گواه شعار هپی داگ که میگوید سلامتی سگ شما اولویت ما است دانست.

شما میتوانید این مورد را نیز مشاهده نمایید: نژاد های سگ | جامع ترین لیست از 50 نژاد محبوب سگ

  • بسته بندی مقاوم

بسیاری از غذا های سگ طی روند جابجایی میتوانند از بسته بندی خود جارج بشوند. دلیل آن هم این است که بسته بندی ضعیفی دارند که در حین جابجایی ممکن است بسته بندی پاره شود و غذا مرغوبیت خود را از دست بدهد. یا حتی اگر در حین جابجایی نیز بسته بندی آسیبی نبیند برای نگه داری غذا باید غذا استاندارد های لازم را در بسته  بندی داشته باشد. هپی داگ در بسته بندی های خود تمامی استاندارد های لازم را رعایت کرده است.

هپی داگ غذا های خود را در بسته بندی هایی ارائه میکند که شرایط آب و هوایی بد نیز بر روی کیفیت آنها تاثیر چندانی نخواهد داشت و غذا میتواند کیفیت خود را به خوبی حفظ کند.

شما میتوانید این مورد را نیز مشاهده نمایید: کوتاه کردن ناخن سگ

  • استفاده از متخصصین مجرب

غذا های هپی داگ توسط متخصصین مجرب به صورت مداوم کنترل کیفیت میشوند. غذا ها همچنین از لحاظ مواد معدنی و ویتامین های مورد نیاز سگ ها مورد ارزیابی قرار میگیرند و در هر مدل طبق نیاز بدنی آن نژاد سگ تنظیم میشوند. این موضوع باعث شده است که هپی داگ بتواند محصولاتی تولید کند که در بازار نسبت به بسیاری از برند های دیگر برتری پیدا کند. همانطور که مشاهده میکند هپی داگ تمامی استاندارد ها را به صورت دقیق برای رسیدن به یک غذای سگ عالی رعایت میکند.

شما میتوانید این مورد را نیز مشاهده نمایید: سگ ژرمن بلک | هفت چیز که درباره ژرمن مشکی نمیدانید

تارخچه هپی داگ

تاریخچه هپی داگ به سال 1765 بر میگردد. شرکت هپی داگ واقع شده در کشور آلمان میباشد و طی این سالها توانسته است سابقه درخشانی از خود به جای بگذارد. کمپانی هپی داگ را میتوان یکی از کمپانی های خانوادگی در زمینه تولید غذای سگ دانست. با گذشت این سال ها هپی داگ هنوز هم توانسته است سابقه درخشان خود را حفظ کند و به خوبی به فعالیت خود ادامه دهد.

شما میتوانید تمامی غذا های هپی داگ را در این لینک مشاهده نمایید.